czwartek, 8 sierpnia 2013

"Świat nocy" tom 2


Nie znają narodzin ani śmierci, nie mają lat ani przeszłości.
Są dziećmi mroku, lecz czasem tęsknią za światłem.
A gdy raz zasmakują miłości, potrafią szukać jej przez wieki -
wbrew twardym regułom swojego świata,którego niewidzialnych granic nie wolno przekraczać ludziom. Nawet tym, których przeznaczeniem jest związać się nocą nieśmiertelnym uczuciem...


Hmmmm książka ogólnie ciekawa tak jak poprzednia. 
Lecz mam pewne ale, nie mogłam przeczytać ostatniego "opowiadania". Nie wiem czemu nie mogłam, nie wciągneło mnie. 
Lecz oczywiście porzednie dwa były jak zawsze genialne. Nie mam pojęcia co się stało autorce, bo zawsze kochałam jej książki a tu lekka wtopa. Lecz innym oczywiście może się podobac, to jest tylko moje zdanie. 
Oczywiście jak zawsze polecam ta książkę każdej osobie która lubi mroczną fantastykę, może wam spodoba się cała książka :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz