środa, 18 września 2013

"MIasteczko Salem"


W małym, prowincjonalnym miasteczku w Ameryce zaczynają się dziać rzeczy niepojęte i przerażające. W dziwnych okolicznościach znikają i umierają dzieci i dorośli, jedna śmierć pociąga drugą. Czyżby Salem było nawiedzone przez nieczyste, złe moce? Pełną determinacji walkę wydaje im kilku śmiałków, którym przewodzi mały chłopiec.

Hmmm co można powiedzieć o Miasteczku Salem??? Na przykład że jest genialne, wspaniałe i wciągające.
Początek książki akurat nie przypadł mi do gustu. Według mnie jest trochę monotonny i
nudzący lecz gdy książka się rozkręci nie jesteś w stanie się od niej oderwać.
Z początku myślałam że to będzie książka o czarownicach, szczerze mówiąc nie wiem czemu tak myślałam.
Gdy już poznałam dogłębnie o czym będzie książka wiedziałam że dobrze trafiłam.
Polecam ją każdemu kto lubi tego autora , a także tym którzy dopiero chcą poznać
moim zdaniem mistrza fantastyki i kryminału. Nie zawiedziecie się na tej książce na pewno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz